زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکتی به نام هوس!

چارلز لوییس هوس(Charles-Louis Havas)، در سال 1835 اولین بنگاه خبری جهان را در پاریس بنا کرد. این آژانس که نام فامیلی مالک خود را یدک می کشید، در حقیقت بنیان معروفترین و قدیمی ترین آژانس خبری جهان فرانس پرس(Agence France-Presse) نیز می باشد. آقای چارلز لوییس هوس، شاعر و مترجم فعال فرانسوی(1858-1783) در کنار ارائه خدمات خبری در هوس، پیشرو در زمینه تبلیغات نیز بحساب می آید.  ادامه کار خبری در قالب جدید، یعنی فرانس پرس (AFP) ، نه تنها مانع کار وی در  تبلیغات نشد، بلکه باعث رشد و پیشرفت شرکت تبلیغاتی هوس به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تبلیغاتی جهان گردید.

شرکت تبلیغاتی هوس

چالرز لوئیس هوس

 

این درخشش تا بدانجا ادامه یافت که علیرغم فراز و فرودهای زیاد و پیوستن و جدا شدن از شرکای مختلف ، این مجموعه هم اکنون به عنوان یک شرکت مستقل تبلیغاتی و بازاریابی به فعالیت خود ادامه می دهد.
شاید عمده ترین وجه تمایز شرکت تبلیغاتی هوس (وب سایت رسمی شرکت) با سایر بزرگان این رشته را توجه به مدیریت و برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی دانست. درواقع این مجموعه علاوه بر ارائه راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی و ساخت و تولید محتوای خلاقانه ، در حوزه رسانه و تبلیغات در ورزش نیز دست اندرکار است. شاید علاوه براین وجه تمایز، نکته ی قابل توجه دیگری که می توان به آن اشاره کرده راه اندازی مرکز جذب نخبگان و مطالعه و تحقیق و ارائه راهکار در زمینه برندسازی است. هرچند هوس با قدرت و قوت شرکت طراز اول “یانگ و روبیکام” به موضوع برند نپرداخته است اما باز هم فعالیت های این شرکت در این حوزه قابل توجه می باشد.

شرکت تبلیغاتی هوس

تبلیغ عرضه برنامه های n-tv بر روی تلفن های هوشمند کاری از شرکت تبلیغاتی هوس

 

گروه رسانه های هوس (Havas Media Group)

این گروه از شرکت های تابعه خود برای ارائه خدمات رسانه بهره می برد. Havas Media ، Arena Media ، Havas Sports & Entertainment و Forward Media شرکت هایی هستند که به مشتریان خدمات رسانه ای سنتی مثل تبلیغات در رادیو ، تلویزیون و تبلیغات چاپی و نمایشی ارائه می دهند و همگام با پیشرفت در بستر نت، خدمات رسانه ای در فضای وب و شبکه های اجتماعی از دیگر خدمات این گروه است. ارائه خدمات تبلیغاتی مختلف حول مقوله جذاب ورزش نیز از دیگر خدمات گروه رسانه های هوس است.

شرکت تبلیغاتی هوس

هوس روشی خاص برای ارزش گذاری برند و ارتقای آن دارد

برند سازی در هوس

این شرکت با تعریف یک عبارت و بسط و گسترش آن سعی در یاری رساندن به برندهای مختلف در زمینه افزایش کارایی سنجه های بازاریابی و  ارائه تصویر بهتر و قابل قبول تر در ذهن مشتریان دارد. این شرکت ادعا می کند برندهای با معنی (Meaningful Brands) – تعریفی که این شرکت برای ارزیابی های خود ارائه کرده است.- 100 درصد از سایر برندها در سنجه های بازاریابی بهتر عمل می کنند. همچنین 46% درصد بیشتر از سایر برندها از بودجه خرید مشتریان سهم می برند. این نسبت در زمینه میزان سود سالانه سهام در حدود 133 درصد است. مطالعات شرکت هوس در زمینه برند و برندسازی در 34 کشور در 12 صنعت مختلف و بر روی حدود 1000 برند انجام شده است. در میان مشتریان این شرکت در حوزه برندسازی می توان به بی بی سی ، کوکاکولا، سیتروئن، دیزنی، فیس بوک، جی ام، ایکِآ، مک دونالد، نستله و والمارت اشاره کرد.

شرکت تبلیغاتی هوس

بیمه کسب و کارتان، بیمه آینده شماست

تبلیغ منتخب
موضوع تبلیغ این هفته مبارزه با عادت مصرف دخانیات است و سفارش دهنده این تبلیغ انجمن مبارزه با سرطان کشور فنلاند. شرکت هوس از اشاره های مستقیم رایج در تبلیغات اینچنینی پرهیز کرده است و یک تبلیغ بی کلام را با روایت بازی های ساده یک کودک در این زمینه ارائه کرده است. شیوه ساخت این تبلیغ به ما می آموزد، خلاقیت پیچیده ساختن مطالب نیست بلکه از بین بردن پیچیدگی ها و بیان پیام به تاثیرگذارترین روش است.

 

    <a href="https://alijah.work/author/admin/" target="_self">علیجاه شهربانویی</a>

    علیجاه شهربانویی

    از سال 1379 فعالیت حرفه‌ای خودم را در زمینه تبلیغات آغاز کرده‌ام. تا سال 1394 در قالب مشاور و مجری بازاریابی در شرکت «آبان» و «سان» به مشتریان در حوزه تبلیغات و بازاریابی خدمات ارائه کرده‌ام. از آن پس در قالب مشاور در کنار سازمان‌ها بوده‌‌ام و به موازات آن تدریس به در زمینه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ را نیز انجام داده‌ام. هم‌اکنون تمرکزم در زمینه ارائه راه‌حل‌های بازاریابی به شرکت‌ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ در راستای افزایش فروش و رشد و توسعه آنهاست. راه حل های بازاریابی، استراتژی ها و ابزارهایی در حوزه مدیریت برند، بازایابی و تبلیغات هستند که به کسب و کارها کمک می کنند تا به مخاطبان هدف خود برسند، ارزش خود را ارائه دهند، و سرنخ ها و فروش بیشتر و متمایز ایجاد کنند. راه حل های بازاریابی می توانند رشد فروش در شرکت ها را با این روش های خلاقانه تحت تاثیر قراردهد.

    مطالب پیشنهادی

    اشتراک
    اطلاع برای
    guest
    0 دیدگاه
    نظر درون متنی
    نمایش همه دیدگاه ها
    Send this to a friend